兰子 LANDE

On My Mind - Frost、Leo Kalyan

只摸石头不过河:

小豆之家:

Wake up, all I do
恍惚醒来,回想昨夜赌注
When I look into the mirror
当我凝视镜中自己
I see a vision of you
你的身影隐约模糊
Feels like deja'vu
仿佛是某日重现
As I'm running through the city
穿越城市找你那天
You come out of the blue
你在天蓝色中走出

Shake up, break and lose
揭盖 结果尽都是输
But it doesn't make a difference
但也没觉多失落
I ain't over you
你更让我痛苦
Tried out everything,
试过千种百种的路
But it ain't no use.
但还是很痛苦

Wake up, all I do
恍惚醒来 回忆往日赌注
When I look into the mirror
当我凝视镜中自己
I see a vision of you
你的身影闪烁模糊
Feels like deja'vu
仿佛是某日重现
As I'm running through the city
穿越城市找你那天
You come out of the blue
你从天蓝中走出
Shake up, break and lose
摇骰 结果仍然是输
But it doesn't make a difference
但也没觉多难过
I ain't over you
你更让我痛苦
Tried out everything,
走过许许多多方法
But it ain't no use.
仍未看到出路

Tell me why I feel this way,
告诉我为我何如此痛苦
Caught up in your foolish game.
甘心在你愚蠢游戏中认输
Makes no difference, either way
不管怎样 都没分别
On my mind you'll always stay.
在我脑中你一直清晰毕现
Tell me why I feel this way,
告诉我我为何如此痛苦
Caught up in your foolish game.
甘愿被你愚蠢把戏抓住
Makes no difference, either way
不管怎样 都没分别
On my mind you'll always stay.
在我脑中 你永远清晰毕现

小豆之家敬上!

评论(2)

热度(12)